despre noi

Cum sa fiu perceput ca un om de incredere in afaceri!

Descriere: Acest curs apeleaza la metode si tehnici de Competitive Intelligence aplicate in formarea perceptiei pentru a transmite unui interlocutor perceptia. Se adreseaza tuturor angajatilor unei companii, care sunt pusi in fata unui coleg, partener, client, competitor, etc. in fata caruia doreste sa fie perceput ca un om de incredere. Este un curs de dezvoltare profesionala care permite cunoasterea a ceea ce trebuie sa faci si mai ales ce nu trebuie sa faci in comunicarea verbala sau nonverbala.

Obiectiv:
- realizarea importantei limbajului nonverbal in comunicare;
- autocontrolul in limbajul nonverbal;
- realizarea profiling-ului persoanei cu care se comunica sau care este analizata (dupa imagini);
- depistarea diferentei intre ceea ce spune si ceea ce gandeste cel cu care se comunica sau este analizat.

Agenda:
- definitii si domenii de aplicatie ale limbajului nonverbal;
- analiza celor 7 simtaminte de baza care se transmit prin limbajul nonverbal;
- semnele fetei;
- semnele torsului;
- semnele bratelor si palmelor;
- semnele picioarelor;
- identificarea minciunii prin limbajul nonverbal;
- identificare minciunii prin analiza morfologiei frazei.

Audienta: 8-15 cursanti.

Durata: 8 ore.

0
0